کلش ها

ساخت وبلاگ

fortress-th9-de-farming-base

آنالیز چیدمان Fortress

چیدمان محافظت از دارک اکسیر برای تاون هال ۹

در این مطلب یکی از بهترین چیدمان های تاون هال ۹ را مورد بررسی قرار می دهیم که برای محافظت از دارک اکسیر در تاون ۹ مناسب و کارآمد می باشد.

1460877154fortress-th9-de-farming-base-2.jpg

1460877170fortress-th9-de-farming-base-3.jpg 1460877190fortress-th9-de-farming-base-4.jpg

نقاط قوتنقاط ضعف
محافظت فوق العاده از دارک اکسیرفقط از تاون هال و دارک اکسیر محافظت می کند
ضد ترکیب جاینتدر برابر اسپل زلزله زیار کارایی ندارد
سربازان همیشه دور مپ می چرخند 
برای دفاع نیاز به قهرمانان نیست 
به نیرو های کلن کستلب نیست 
لول دیوار ها مهم نیست 

در مدت زمانی که این چیدمان مورد بررسی قرار گرفته است، ۱۸ حمله به این بیس شده است که هیچ کدام از آنها موفق به رسیدن به مرکز و غارت تاون هال و دارک اکسیر نشده اند. نکته دیگر بیرون بودن مخازن طلا و اکسیر از هسته مرکزی است که البته نباید زیاد نگران آنها بود زیرا مخازن با فاصله در مپ پخش شده اند و زدن همه آنها امکان پذیر نیست، در ضمن اگر دفاعی های شما در سطح مناسبی باشد، همین کار هم امکان پذیر نیست.

این چیدمان در لیگ کریستال در برابر ترکیب های Giant + Valkyries، Giants + Healers + Barch، Barch، Giants + P.E.K.K.A و GoWiPe تست شده و موفق بوده است. همچنین برای لیگ مَستر نیز جواب خواهد داد.

دفاع ها:

 1460877207fortress-log-3.png1460877250fortress-log-2.png1460877269fortress-log-1.png

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 238 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 19:50

giheho-strategy-clash-of-clans

استراتژی GiHeHo برای تاون هال های ۸ و ۹

یکی از استراتژی های خوب و جدید که مخصوص تاون هال های بالا هست، استراتژی GiHeHo می باشد.

1460360062giheho-example-1.jpg

ترکیب سربازان:

hogx22 healerx3 giantx4 wizardx8 valx2

کلین کستل: giant

اسپل ها:

healingx2, rage, jump1, poison spellx2

 شما میتوانید به جای جامپ و پویزن از اسپل زمین لرزه استفاده کنید.

آموزش استراتژی:

1460360078giheho-example-2.jpg

۱ : ۴ غول و ۶ غول داخل کلن کسل را رها کنید. سپس ، به سرعت هیلر ها را پشت آنها قرار دهید.

۲ : ارچر کویین را در پشت غول ها بگذارید ، سپس ۳ عدد ویزارد نیز در پشت هیلر ها قرار دهید.

۳ : اسپل ریج را بر روی غول ها و هیلر رها کنید.

۴ : مشاهده میکنید که یک جاینت بمب دفع شد. سپس میبینید که نیروی کلن کسل حریف به بیرون هدایت شده و شما باید سریعا اسپل جامپ را در بین ایکس بو ها و ایر سویپر ها رها کنید. سپس اسپل پویزن را بر روی نیروهای دشمن رها کنید.

۵ : دو عدد والکری را در پایین مپ در سمت چپ برای معطل کردن ساختمان های دفاعی ول کنید.

۶ : هوگ هارا در سمت راست به صورت دسته های چهار تایی برای هر ساختمان دفاعی رها کنید ، سپس اسپل های سلامتی را در صورت از دست رفتن جان آنها بر روی آنها بیندازید!

1460360244giheho-example-5.jpg

به چه نوع دهکده هایی نباید حمله کرد ؟

در اوایل حمله باید آرچر کویین دشمن را برای پیش بردن حمله بتوانید از بین ببرید و همچنین یک ایردیفنس را نابود کنید و ایرسویپر ها را بتوانید دور بزنید تا مزاحمتی برای هیلر ها ایجاد نکند و همچنین ایر دیفنس ها همدیگر را پشتیبانی نکنند .

مسیرهای حمله تضمین شده باشد و فضای خالی که باعث شک و تردید ما نسبت به جاینت بمب ها و تله ها میشود ، نباید وجود داشته باشد و در مورد مکان های خالی مطمئن باشیم که به مسیر حمله ما آسیبی زیادی وارد نکند که باعث از بین رفتن نیروهای ما میشود!

قبل از حمله باید به این نکات فکر و توجه کنیم:

۱-ایر دفنس ها کجا قرار دارند ؟

۲-محل قرار گرفتن ایر سوییپر ها کجا است ؟

۳-مسیرهای حمله تضمین شده و مشخص است ؟

نکات مثبت در مورد این نوع استراتژی:

  •  به دلیل استفاده نکردن از ( گولم ) در این ترکیب استفاده از جاینت به تعداد بالاست .نگران جاینت های خود نباشید زیرا به آسانی به مرکز نقشه به کمک هیلر ها دست خواهند یافت.این نکته را هم مد نظر داشته باشید که هر گولم ۴ تخریبی معادل ۴۷۲ DPI دارد و هر جاینت سطح ۶ تخریبی معادل ۱۵۲ DPI / پس استفاده از ۶ جاینت سطح شش تخریبی به مراتب بیشتر از گولم خواهد داشت.
  • با توجه به تعداد جاینت ها و تمرکز ساختمان های دفاعی بر روی آنها در این استراتژی شما فرصت طلایی را برای هوگ رایدرهای خود مهیا میکنید تا به سرعت به تخریب بیس حریف بپردازند البته از کینگ و کویین غافل نشوید.

نکات منفی در مورد این نوع استراتژی:

  • این نوع ترکیب نیاز به تمرکز و هوشمندی بالایی دارد!
  • نیروهای کلن کسل حریف ممکن است باعث دردسر شوند هرچند که اسپل سم میتواند تا حدودی کمک کند.
  •  جاینت ها بسیار در برابر تله ها آسیب پذیر هستند.

ویدئویی از این استراتزی:

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 193 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 ساعت: 18:00

robot

ربات هوشمند کلش (کاملا رایگان)

پشتیبانی از آخرین ورژن بازی ۸٫۲۱۲٫۳

تا حالا شده که بخواهید لوت بزنید اما درس و مشغله مانع شما شده باشه :-) . تا حالا شده که بخواهید یه ساختمان یا دیوار ها رو آپگرید کنید اما نتونید منابعش رو تامین کنید و احساس کنید که دارید از بقیه دوستان و رقبا عقب میفتید. دیگر نگران نباشید.

امروز ما یک روبات رو برای شما قرار داده ایم که کاملا رایگان و دارای امکانات کامل می باشد.

** توجه کنید که دقیقا همین ربات های رایگان در سایت های همسایه با قیمت های نسبتا بالایی در حال فروش است **

پیش نیاز های استفاده از این ربات:

برای اجرای این ربات به BlueStacks نیاز دارید. این برنامه رو می تونید یا از سایت خودش دانلود کنید (دردسر داره) یا از سایت های معتبر ایرانی. (نسخه روت شده را هم می تونید از همین لینک زیر دانلود کنید)

دانلود BlueStacks 2.0.8.5638+Root

برای اجرای کامل ربات و بلواستکس به نرم افزار های زیر هم نیاز دارید (لینک های زیر):

Microsoft .NET Framework 4.6.0 

Microsoft Visual C++ 2015

پیشنهاد میشه که از ویندوز ۷ ، ۸ و یا ۸.۱ استفاده کنید (روی ویندوز ۱۰ هم مشکلی نداره ولی برای جلوگیری از مشکلات احتمالی روی سخت افزار های مختلف توصیه ی ما همان ویندوز ۷ هست )

robot1

همینطور که میبینید این یک ربات کامل هست و آپشن های زیادی مانند : انتخاب نوع سرباز ها ، نوع اتک ، اتک انتخابی ( تنظیمات جست و جو ) و .. داره و کار با اون ها هم خیلی ساده هست .

بعد از باز کردن ربات و بلو استکس، به صورت خودکار سایز بلواستکس کوچک میشود ولی اگه نشد، نرم افزار BlueSize رو نصب کرده و اندازه نرم افزار بلواستکس رو تغییر بدید تا توسط ربات پشتیبانی بشه .

robot2

دانلود BlueSize

روی BlueSize راست کلیک نموده و گزینه Run As Administrator رو انتخاب کنید. سپس از نرم افزاری که باز شده گزینه ی دوم (۸۶۰×۷۲۰) رو انتخاب کنید یا بهتر است بصورت دستی اندازه را روی ۸۶۰×۷۳۲ تنظیم کنید، Set & Exit  . بعد از اینکار بلواستکس اگر باز باشد ، بسته خواهد شد و با سایز تنظیم شده باز خواهد شده.

کار با ربات:

برای کار با ربات ابتدا آنرا باز کرده و Start Bot رو بزنید. بعد از این بلواستکس بصورت خودکار راه اندازی می شود و کلش را باز خواهد کرد. (می تونید برای سرعت در کار، قبلش بلو استکس و کلش را باز کنید بعد start بزنید)

ابتدایی ترین چیز برای کار با ربات، نشان دادن مکان قرار گیری تاون هال ، کمپ سربازان، سرباز خانه ها و کلن کستل به اون هست. ربات برای ساخت سرباز ها و بدست آوردن حداکثر ظرفیتی که هر ساختمان دارد، به داشتن اطلاعات در مورد ساختمان های شما نیاز دارد.

ربات به صورت خودکار از شما می خواهد که مکان آنها را مشخص کنید. برای نشان دادن مکان هر ساختمان یک پیام (پنجره آبی رنگ) ظاهر می شود، گزینه Ok رو در روبات بزنید و سپس موس را روی ساختمانی که سوال کرده ببرید و دو بار روی آن ساختمان کلیک کنید تا ربات آنرا شناسایی کند. توجه داشته باشید تا زمانی که ربات ساختمانی را شناسایی نکرده است، موس را از روی آن نگه دارید. (اگر روبات ابنکار را نکرد، به صورت دستی به تب Misc بروید و در قسمت پایین یکی یکی ساختمان ها را به آن معرفی کنید)

پس از اینکه ساختمان ها شناسایی شدند، مجموع ظرفیت کمپ ها را سوال می کند. آنرا وارد کنید (مثلا ۲۲۰). شما باید صبر کنید تا ربات سرباز هایی که دستور ساختشان را داده اید بسازد. می بینید که با چه سرعتی سربازان مورد نظر را درون باراکس ها وارد می کند. پس از آن منتظر می مان تا تعداد سربازان به تعداد موردنظر برسند و سپس وارد حمله می شد.

برای تنظیم کردن ترکیب سربازان در ربات به قسمت Troops بروید. قسمت Army Composition را روی Custom Army بزارید. سپس تعداد سربازان را به ربات بدهید. (می توانید در همان قسمت Army Composition ترکیب های آماده را انتخاب کنید)

برای تنظیم سرچ ربات به قسمت Search بروید:

قسمت Search Mode : در این قسمت سه گزینه وجود دارد :

Dead Bases : زمین های مُرده (غیرفعال)

Live Bases : زمین های زنده (فعال)

Both Deadbases and Livebases : هر دو

شما میتوانید طبق خواسته ی خودتان یک گزینه را انتخاب کنید.

برای تنظیم کردن میزان حداقل اکسیر و گلدِ بیسی که میخواهید ربات به آن حمله کند، از همین قسمت اقدام نمایید.

بقیه تنظیمات روبات هم در بهترین حالت می باشد. ولی با این حال به تدریج همه آنها را توضیح خواهم داد.

لینک دانلود ربات :

MyBot-5.3.2

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 199 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 ساعت: 18:00

logo3

فروش کامل سایت با همه امکانات

سلام.

حدود ۲ و سال ۵ ماه است که از افتتاح سایت می گذرد. این سایت (clash-of-clans.ir) پس از فراگیر شدن بازی کلش افتتاح و طی مدت کوتاهی به بزرگترین مرجع فارسی بازی کلش تبدیل شده و در تا رتبه ۵۳۸ در بین سایت های ایرانی پیشرفت کرد.

در مدت فعالیت سایت سعی شد تا اخبار و آموزش های بازی بصورت دقیق و با پرهیز از انتشار آموزش ها و اخبار غیر واقعی و به اصطلاح زرد، در دسترس کاربران و بازدید کنندگان قرار گیرد. حدود ۴۷۰ مطلب همراه با ۱۵۰۰۰ دیدگاه، تصاویر و ویدئو ها اختصاصی و دارای واترمارک سایت می باشد. قالب سایت هم تا حد زیادی اختصاصی شده. در اکثر کلمات سرچ شده مربوط به کلش، این سایت در صفحه اول یا نهایتا دوم گوگل قرار دارد.

حدود ۶ ماه پیش، شایعاتی پیرامون انتشار آپدیت بازی در روز عاشورا منتشر شد. بعد از انتشار این مطالب در فضای مجازی و ارتباط دادن بازی و تاریخ آپدیت به موضوعات شیطان پرستی و ضد تشیعی و …، مثل همیشه این سایت به مقابله با این شایعات پرداخت و دو مطلب “شایعه بزرگترین آپدیت بازی در روز عاشورا !!!” و “پاسخ به یک ادعا” را منشر کرد. پس از انتشار این مطالب و نظراتی که دوستان گذاشتن، سایت با فشار هایی مبنی بر حذف این مطالب روبرو شد و نهایتا بسته شد. بعد از ۲ ماه دوندگی، کار به شکایت و دادگاه کشید و سایت مجددا باز شد.

با توجه به بسته بودن چند ماهه سایت، آمار بازدید و رنک سایت دچار افت شده که با رسیدگی و بروزرسانی پیوسته سایت مجددا به جایگاه سابق خود برخواهد گشت (به دلیل اینکه همه ۴۶۰ مطلب موجود در سایت اختصاصی است). از آنجا که بنده فرصت رسیدگی و بروزرسانی سایت را ندارم و درگیر اعزام به خدمت سربازی هستم، سایت با امکاناتی که داشت همراه با هاست و دامنه ها به فروش می رسد.

قالب سایت و همه امکانات زیر با نظر خریدار ویرایش شده و به صورت کامل در اختیار آن قرار می گیرد. همچنین مجموعه کاملی از تصاویر و ویدئو های موجود در کامپیوتر شخصی بنده که تقزیبا شامل تمامی سربازان، ساختمان ها، پوسترها و ایکون ها و … می باشد، قابل ارسال و واگذاری است.

تالار و انجمن گفتگو با حدود ۳۸۰۰ کاربر و ۲۶۰۰۰ نوشته

سیستم جزئیات آموزش و ارتقا ساختمان ها و سربازان (طراحی اختصاصی) با دیتابیس کامل

سیستم محاسبه Xp و جم

آموزش تصویری سینگل پلیر

سیستم Army Planner برای محاسبات ساخت سرباز

سیستم های معرفی کلن و چیدمان (درحال بروزرسانی و تکمیل)

کانال آپارت

قیمت بصورت توافقی می باشد.

برای گفتگوی بیشتر با شماره ۰۹۳۰۰۵۲۰۷۰۲ از طریق پیامک یا تلگرام ارتباط برقرار کنید.

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 197 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 ساعت: 18:00

robot

ربات هوشمند کلش (کاملا رایگان)

پشتیبانی از آخرین ورژن بازی ۸٫۲۱۲٫۳

تا حالا شده که بخواهید لوت بزنید اما درس و مشغله مانع شما شده باشه :-) . تا حالا شده که بخواهید یه ساختمان یا دیوار ها رو آپگرید کنید اما نتونید منابعش رو تامین کنید و احساس کنید که دارید از بقیه دوستان و رقبا عقب میفتید. دیگر نگران نباشید.

امروز ما یک روبات رو برای شما قرار داده ایم که کاملا رایگان و دارای امکانات کامل می باشد.

** توجه کنید که دقیقا همین ربات های رایگان در سایت های همسایه با قیمت های نسبتا بالایی در حال فروش است **

پیش نیاز های استفاده از این ربات:

برای اجرای این ربات به BlueStacks نیاز دارید. این برنامه رو می تونید یا از سایت خودش دانلود کنید (دردسر داره) یا از سایت های معتبر ایرانی. (نسخه روت شده را هم می تونید از همین لینک زیر دانلود کنید)

دانلود BlueStacks 2.0.8.5638+Root

برای اجرای کامل ربات و بلواستکس به نرم افزار های زیر هم نیاز دارید (لینک های زیر):

Microsoft .NET Framework 4.6.0 

Microsoft Visual C++ 2015

پیشنهاد میشه که از ویندوز ۷ ، ۸ و یا ۸.۱ استفاده کنید (روی ویندوز ۱۰ هم مشکلی نداره ولی برای جلوگیری از مشکلات احتمالی روی سخت افزار های مختلف توصیه ی ما همان ویندوز ۷ هست )

robot1

همینطور که میبینید این یک ربات کامل هست و آپشن های زیادی مانند : انتخاب نوع سرباز ها ، نوع اتک ، اتک انتخابی ( تنظیمات جست و جو ) و .. داره و کار با اون ها هم خیلی ساده هست .

بعد از باز کردن ربات و بلو استکس، به صورت خودکار سایز بلواستکس کوچک میشود ولی اگه نشد، نرم افزار BlueSize رو نصب کرده و اندازه نرم افزار بلواستکس رو تغییر بدید تا توسط ربات پشتیبانی بشه .

robot2

دانلود BlueSize

روی BlueSize راست کلیک نموده و گزینه Run As Administrator رو انتخاب کنید. سپس از نرم افزاری که باز شده گزینه ی دوم (۸۶۰×۷۲۰) رو انتخاب کنید یا بهتر است بصورت دستی اندازه را روی ۸۶۰×۷۳۲ تنظیم کنید، Set & Exit  . بعد از اینکار بلواستکس اگر باز باشد ، بسته خواهد شد و با سایز تنظیم شده باز خواهد شده.

کار با ربات:

برای کار با ربات ابتدا آنرا باز کرده و Start Bot رو بزنید. بعد از این بلواستکس بصورت خودکار راه اندازی می شود و کلش را باز خواهد کرد. (می تونید برای سرعت در کار، قبلش بلو استکس و کلش را باز کنید بعد start بزنید)

ابتدایی ترین چیز برای کار با ربات، نشان دادن مکان قرار گیری تاون هال ، کمپ سربازان، سرباز خانه ها و کلن کستل به اون هست. ربات برای ساخت سرباز ها و بدست آوردن حداکثر ظرفیتی که هر ساختمان دارد، به داشتن اطلاعات در مورد ساختمان های شما نیاز دارد.

ربات به صورت خودکار از شما می خواهد که مکان آنها را مشخص کنید. برای نشان دادن مکان هر ساختمان یک پیام (پنجره آبی رنگ) ظاهر می شود، گزینه Ok رو در روبات بزنید و سپس موس را روی ساختمانی که سوال کرده ببرید و دو بار روی آن ساختمان کلیک کنید تا ربات آنرا شناسایی کند. توجه داشته باشید تا زمانی که ربات ساختمانی را شناسایی نکرده است، موس را از روی آن نگه دارید. (اگر روبات ابنکار را نکرد، به صورت دستی به تب Misc بروید و در قسمت پایین یکی یکی ساختمان ها را به آن معرفی کنید)

پس از اینکه ساختمان ها شناسایی شدند، مجموع ظرفیت کمپ ها را سوال می کند. آنرا وارد کنید (مثلا ۲۲۰). شما باید صبر کنید تا ربات سرباز هایی که دستور ساختشان را داده اید بسازد. می بینید که با چه سرعتی سربازان مورد نظر را درون باراکس ها وارد می کند. پس از آن منتظر می مان تا تعداد سربازان به تعداد موردنظر برسند و سپس وارد حمله می شد.

برای تنظیم کردن ترکیب سربازان در ربات به قسمت Troops بروید. قسمت Army Composition را روی Custom Army بزارید. سپس تعداد سربازان را به ربات بدهید. (می توانید در همان قسمت Army Composition ترکیب های آماده را انتخاب کنید)

برای تنظیم سرچ ربات به قسمت Search بروید:

قسمت Search Mode : در این قسمت سه گزینه وجود دارد :

Dead Bases : زمین های مُرده (غیرفعال)

Live Bases : زمین های زنده (فعال)

Both Deadbases and Livebases : هر دو

شما میتوانید طبق خواسته ی خودتان یک گزینه را انتخاب کنید.

برای تنظیم کردن میزان حداقل اکسیر و گلدِ بیسی که میخواهید ربات به آن حمله کند، از همین قسمت اقدام نمایید.

بقیه تنظیمات روبات هم در بهترین حالت می باشد. ولی با این حال به تدریج همه آنها را توضیح خواهم داد.

لینک دانلود ربات :

MyBot-5.3.2

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 194 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت: 18:57

giheho-strategy-clash-of-clans

استراتژی GiHeHo برای تاون هال های ۸ و ۹

یکی از استراتژی های خوب و جدید که مخصوص تاون هال های بالا هست، استراتژی GiHeHo می باشد.

1460360062giheho-example-1.jpg

ترکیب سربازان:

hogx22 healerx3 giantx4 wizardx8 valx2

کلین کستل: giant

اسپل ها:

healingx2, rage, jump1, poison spellx2

 شما میتوانید به جای جامپ و پویزن از اسپل زمین لرزه استفاده کنید.

آموزش استراتژی:

1460360078giheho-example-2.jpg

۱ : ۴ غول و ۶ غول داخل کلن کسل را رها کنید. سپس ، به سرعت هیلر ها را پشت آنها قرار دهید.

۲ : ارچر کویین را در پشت غول ها بگذارید ، سپس ۳ عدد ویزارد نیز در پشت هیلر ها قرار دهید.

۳ : اسپل ریج را بر روی غول ها و هیلر رها کنید.

۴ : مشاهده میکنید که یک جاینت بمب دفع شد. سپس میبینید که نیروی کلن کسل حریف به بیرون هدایت شده و شما باید سریعا اسپل جامپ را در بین ایکس بو ها و ایر سویپر ها رها کنید. سپس اسپل پویزن را بر روی نیروهای دشمن رها کنید.

۵ : دو عدد والکری را در پایین مپ در سمت چپ برای معطل کردن ساختمان های دفاعی ول کنید.

۶ : هوگ هارا در سمت راست به صورت دسته های چهار تایی برای هر ساختمان دفاعی رها کنید ، سپس اسپل های سلامتی را در صورت از دست رفتن جان آنها بر روی آنها بیندازید!

1460360244giheho-example-5.jpg

به چه نوع دهکده هایی نباید حمله کرد ؟

در اوایل حمله باید آرچر کویین دشمن را برای پیش بردن حمله بتوانید از بین ببرید و همچنین یک ایردیفنس را نابود کنید و ایرسویپر ها را بتوانید دور بزنید تا مزاحمتی برای هیلر ها ایجاد نکند و همچنین ایر دیفنس ها همدیگر را پشتیبانی نکنند .

مسیرهای حمله تضمین شده باشد و فضای خالی که باعث شک و تردید ما نسبت به جاینت بمب ها و تله ها میشود ، نباید وجود داشته باشد و در مورد مکان های خالی مطمئن باشیم که به مسیر حمله ما آسیبی زیادی وارد نکند که باعث از بین رفتن نیروهای ما میشود!

قبل از حمله باید به این نکات فکر و توجه کنیم:

۱-ایر دفنس ها کجا قرار دارند ؟

۲-محل قرار گرفتن ایر سوییپر ها کجا است ؟

۳-مسیرهای حمله تضمین شده و مشخص است ؟

نکات مثبت در مورد این نوع استراتژی:

  •  به دلیل استفاده نکردن از ( گولم ) در این ترکیب استفاده از جاینت به تعداد بالاست .نگران جاینت های خود نباشید زیرا به آسانی به مرکز نقشه به کمک هیلر ها دست خواهند یافت.این نکته را هم مد نظر داشته باشید که هر گولم ۴ تخریبی معادل ۴۷۲ DPI دارد و هر جاینت سطح ۶ تخریبی معادل ۱۵۲ DPI / پس استفاده از ۶ جاینت سطح شش تخریبی به مراتب بیشتر از گولم خواهد داشت.
  • با توجه به تعداد جاینت ها و تمرکز ساختمان های دفاعی بر روی آنها در این استراتژی شما فرصت طلایی را برای هوگ رایدرهای خود مهیا میکنید تا به سرعت به تخریب بیس حریف بپردازند البته از کینگ و کویین غافل نشوید.

نکات منفی در مورد این نوع استراتژی:

  • این نوع ترکیب نیاز به تمرکز و هوشمندی بالایی دارد!
  • نیروهای کلن کسل حریف ممکن است باعث دردسر شوند هرچند که اسپل سم میتواند تا حدودی کمک کند.
  •  جاینت ها بسیار در برابر تله ها آسیب پذیر هستند.

ویدئویی از این استراتزی:

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 227 تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ساعت: 21:49

در clash royale ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ 58 بازدید

MAGIC-CHEST-696x392

سیستم صندوق دهی در کلش رویال

پس از پیروزی در نبرد های اصلی (Battle) به عنوان جایزه یک صندوق دریافت می کنید. شاید تا کنون فکر کرده باشید که نوع صندوق ها کاملا به صورت رندوم می باشد و یا با توجه به نتیجه نبرد است ولی نوع صندوق ها از یک الگوی خاص پیروی می کند.

با این ترتیب در هر ۲۴۰ صندوق، فقط ۳ صندوق magic و ۳ صندوق giant دریافت می کنید.

صندوق Super Magic به صورت کاملا رندوم و شانسی داده می شود و احتمال آن حدود ۰٫۱ درصد است. (یعنی در هر ۱۰۰۰ صندوق، یک super magic داده می شود)

 6JI6JsS

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 23 فروردين 1395 ساعت: 2:50

govalo-attack-strategy

استراتژی GoVaLo برای تاون هال ۸

چه زمانی باید از این استراتژی استفاده کرد؟

شما میتوانید از این استراتژی در اواسط تا اواخر تاون هال هشت استفاده کنید یعنی زمانی که استفاده از استراتژی فول دراگون کمی ترسناک شده است و باید روش دیگری را نیز استفاده کرد.از استراتژی هوگ رایدر هم میتوان بهره برد ولی بعضی مواقع باید اشکال مختلف حمله را امتحان کرد.اگر شما در حملات خود به بن بست خورده اید حتما این استراتژی را در نظر بگیرید

با توجه با قدرت بسیار خوب و مناسب والکری که میتواند حملات اسپلش (بخش شونده) را انجام دهد , این استراتژی زمانی بسیار کارامد تر است که ایر دفنس های دشمن در مرکز قرار دارند مخصوصا هسته نقشه 

در تصاویر زیر دو نقشه به عنوان مثال قرار داده شده اند که میتوان با این استراتژی به راحتی پیروز شد :

1460186716govalo-ideal-base-1.jpg

1460186731govalo-ideal-base-21.jpg

شما باید با والکری آغاز کنید زیرا :

  1. او یکی از نیروهای قدرتمند تاون هال هشت است
  2. او یکی از اصلی ترین نیرو های تاون هال نه به شمار میرود که زمان استفاده از این استراتژی میتوانید در تاون هال های بعدی بهترین حملات را ارائه دهید

آرایش ارتش GoVaLo

۲xgolem, 5xval, 11xballoon, 6xwizard, 3xWall Breaker, giant, 6xArcher, 2xminion

نیروهای کلن کستل:

۳xval, Archer, haste spell

اسپل ها:

۲xhealing spell, rage spell, poison spell یا

۲xhealing spell, 4xearthquake spell

پیشنهاد من برای این استراتژی گالم و والکری لول ۲ هستند. زیرا گالم لول یک بسیار ضعیف هستند و نمیتوانند نقش سپر را به خوبی بازی کنند

چه مقدار والکری میتوان استفاده کرد؟

معمولا از ۵ تا ۸ والکری میتوان در حملات استفاده کرد ولی توجه داشته باشید که تعداد بالون های شما نیز در این استراتژی مهم است و معمولا ۱۱ بالون باید در این استراتژی حضور داشته باشند

چگونه با این استراتژی حمله کرد؟

ایده اصلی:

  • مهمترین هدف در این استراتژی نفوذ به مرکز هسته است و نابودی حداقل یک ایر دفنس
  • از بین بردن هسته و حمله با دیگر ساختمان های اطراف نقشه
  • مدیریت استفاده از بالون ها برای نابودی ساختمان های دفاعی دیگر

در مرحله اول , شما باید نیروهای درون کلن کستل را به خوبی نابود کنید.جاینت بمب ها , کینگ و دیگر عناصر دفاعی در این استراتژی خطری نخواهند داشت ولی باقی ماندن چند نیروی کلن کستل میتواند حمله شما را نابود کند

  • اگر کلن کستل دشمن در دسترس قرار دارد میتوانید با ارسال یک جاینت و یا یک هوگ رایدر آنها را فریب دهید
  • اگر کلن کستل دشمن در دسترس نیست میتوانید از ۳ هوگ رایدر و یا بالون استفاده کنید 

بعد از فریب دادن نیروهای دشمن میتوانید از اسپل سم poison spell استفاده کنید و همه نیروهای دشمن را به صورت دسته جمعی نابود کنید

اگر از کلن کستل دشمن دراگون و بالون خارج شدند شما باید با استفاده از سه بربر تمرکز آنها را از بین ببرید و سپس چند ویزارد رها کنید تا به راحتی سربازهای دشمن را نابود کنید.میتوانید در تصویر زیر هم مشاهده کنید

1460186668killing-dragon-govalo.jpg

توجه داشته باشید شما از سمتی که میخواهید حمله کنید باید نیروهای دشمن را فریب داده و به آن سمت بکشید تا نیروهای شما بعد از نابودی سربازان کلن کستل از آن سمت شروع به حمله بکنند

برای مثال به تصویر پایین توجه فرمایید

1460186692govalo-strategy-clash-of-clans.jpg

سبز : گالم

بنفش : ویزارد

قرمز : بالون 

علامت X : دیوارشکن

پس از مرحله یعنی استقرار ویزاردها سریعا گالم های خود را رها کنید تا ویزارد ها صدمه نبینند.همانطور که میبینید ما از قسمت X شروع به حمله میکنیم زیرا این از این منطقه به راحتی میتوان به مرکز هسته رسید فقط کافیست ساختمان های اطراف را نابود کنید تا والکری ها وارد منطقه دیگری نشوند

  1. بعد از رها سازی گالم ها ویزاردهای شما ساختمان های اطراف را نابود میکنند و دیوارشکن پس از نابودی دیواره های موجود راه را برای رها سازی والکری ها و کینگ هموار میسازد.کنترل والکری راحتر از پکا است پس جای نگرانی نیست و کمتر مشگلی به وجود خواهد آمد.
  2. پس از وارد شدن گالم ,  والکری و کینگ به داخل نقشه یک عدد اسپل هیل میتواند برای چندین ثانیه نیروهای شما را سالام نگه دارد و حالا نوبت ارسال اسپل خشم است که میتواند با قدرت چند برابر والکری های شما را به سمت مرکز کشیده و درون هسته را نابود سازند
  3. پس از نابودی ۲ ایر دیفنس حالا نوبت رها سازی بالون هاست.عناصر دفاعی دشمن در حال حاضر بر روی گالم ها و والکری ها قفل شده اند و این بهترین راه برای نابودی ساختمان های دیگر است.مهمترین عنصر دفاعی در این مواقع آرچر تاور و ویزارد تاور هستند که از مرحله خارج شده اند و الان نوبت رها سازی بالون هاست.به ازای هر ساختمان دفاعی ۳ الی ۴ بالون رها کنید و سپس منتظر نابودی کلی نقشه حریف باشید

به راستی که کار با این استراتژی کمی سخت است ولی برای چند بار امتحان کنید تا بهتر یاد بگیرید.مهمترین قسمت هر استراتژی تمرین است و با تمرین میتوانید یک بازی کن حرفه ای بشوید

برای درک بهتر این استراتژی ویدیوی زیر را ملاحظه بفرمایید

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 245 تاريخ : شنبه 21 فروردين 1395 ساعت: 15:01

logo3

فروش کامل سایت با همه امکانات

سلام.

حدود ۲ و سال ۵ ماه است که از افتتاح سایت می گذرد. این سایت (clash-of-clans.ir) پس از فراگیر شدن بازی کلش افتتاح و طی مدت کوتاهی به بزرگترین مرجع فارسی بازی کلش تبدیل شده و در تا رتبه ۵۳۸ در بین سایت های ایرانی پیشرفت کرد.

در مدت فعالیت سایت سعی شد تا اخبار و آموزش های بازی بصورت دقیق و با پرهیز از انتشار آموزش ها و اخبار غیر واقعی و به اصطلاح زرد، در دسترس کاربران و بازدید کنندگان قرار گیرد. حدود ۴۷۰ مطلب همراه با ۱۵۰۰۰ دیدگاه، تصاویر و ویدئو ها اختصاصی و دارای واترمارک سایت می باشد. قالب سایت هم تا حد زیادی اختصاصی شده. در اکثر کلمات سرچ شده مربوط به کلش، این سایت در صفحه اول یا نهایتا دوم گوگل قرار دارد.

حدود ۶ ماه پیش، شایعاتی پیرامون انتشار آپدیت بازی در روز عاشورا منتشر شد. بعد از انتشار این مطالب در فضای مجازی و ارتباط دادن بازی و تاریخ آپدیت به موضوعات شیطان پرستی و ضد تشیعی و …، مثل همیشه این سایت به مقابله با این شایعات پرداخت و دو مطلب “شایعه بزرگترین آپدیت بازی در روز عاشورا !!!” و “پاسخ به یک ادعا” را منشر کرد. پس از انتشار این مطالب و نظراتی که دوستان گذاشتن، سایت با فشار هایی مبنی بر حذف این مطالب روبرو شد و نهایتا بسته شد. بعد از ۲ ماه دوندگی، کار به شکایت و دادگاه کشید و سایت مجددا باز شد.

با توجه به بسته بودن چند ماهه سایت، آمار بازدید و رنک سایت دچار افت شده که با رسیدگی و بروزرسانی پیوسته سایت مجددا به جایگاه سابق خود برخواهد گشت (به دلیل اینکه همه ۴۶۰ مطلب موجود در سایت اختصاصی است). از آنجا که بنده فرصت رسیدگی و بروزرسانی سایت را ندارم و درگیر اعزام به خدمت سربازی هستم، سایت با امکاناتی که داشت همراه با هاست و دامنه ها به فروش می رسد.

قالب سایت و همه امکانات زیر با نظر خریدار ویرایش شده و به صورت کامل در اختیار آن قرار می گیرد. همچنین مجموعه کاملی از تصاویر و ویدئو های موجود در کامپیوتر شخصی بنده که تقزیبا شامل تمامی سربازان، ساختمان ها، پوسترها و ایکون ها و … می باشد، قابل ارسال و واگذاری است.

تالار و انجمن گفتگو با حدود ۳۸۰۰ کاربر و ۲۶۰۰۰ نوشته

سیستم جزئیات آموزش و ارتقا ساختمان ها و سربازان (طراحی اختصاصی) با دیتابیس کامل

سیستم محاسبه Xp و جم

آموزش تصویری سینگل پلیر

سیستم Army Planner برای محاسبات ساخت سرباز

سیستم های معرفی کلن و چیدمان (درحال بروزرسانی و تکمیل)

کانال آپارت

قیمت بصورت توافقی می باشد.

برای گفتگوی بیشتر با شماره ۰۹۳۰۰۵۲۰۷۰۲ از طریق پیامک یا تلگرام ارتباط برقرار کنید.

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 282 تاريخ : جمعه 20 فروردين 1395 ساعت: 13:22

در اخبار ۶ فروردین ۱۳۹۵ 117 بازدید

bazaar-clash

خرید جم بازی به روشی آسان و مطمئن با پرداخت ریالی

مدتی است که مارکت کافه بازار با کمپانی بازی های معروف وارد مذاکره شده و قرارداد رسمی امضا می کند. بعد از توافق با شرکت بازی های Clash of Kings, Brothers in Arms, Township, March of Empires, King’s Empire و … ، نهایتا با شرکت سوپرسل بر سر فروش جم های بازی Clash of Clans به توافق رسید.

توضیح کافه بازار:

پیرو قرارداد رسمی بازار با Supercell ازین پس می‌توانید الماس‌های این بازی بی‌نظیر را به ریال توسط کارت‌های شتاب و یا اعتبار کافه‌بازاری خریداری نمایید!

—————————–

از این پس آخرین نسخه های بازی را از مارت بازار دانلود کرده و در صورت نیاز جم های بازی را براحتی و با استفاده از کارت های شتاب ریالی از درگاه های ایرانی خریداری کرده و در همان لحظه جم را دریافت کنید. این روش امن ترین، ارزان ترین و سریع ترین روش پرداخت و خرید جم می باشد. درضمن با این روش فاکتور پرداخت نیز دریافت کرده و لازم نیست اطلاعات جیمیل یا Link a Device را در اختیار دیگران قرار دهید.

قیمت ها:

۵۰۰ > 17000 تومان

۱۲۰۰ > 35000 تومان

۲۵۰۰ > 70000 تومان

۶۵۰۰ > 170000 تومان

۱۴۰۰۰ > 340000 تومان

در آینده بازی های Boom Beach, Clash Royale و Hay day نیز از این امکان برخوردار خواهند شد.

دریافت نرم افزار کافه بازار

توضیحات و دریافت بازی

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 238 تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 ساعت: 19:52

در اخبار ۳ فروردین ۱۳۹۵ 15 بازدید

march-2016-update-clash-of-clans-1440x564_c

جزئیات و تغییرات نهایی ورژن مارس ۸٫۲۱۲٫۳ (۲ فروردین)

The Bowler

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

————————–

اگر به مشکل Force closes یا بیرون پریدن از بازی بعد از آپدیت کلش آف کلنز برخوردید یک بار گوشی را ریستارت و یا خاموش و روشن نمایید.

———————

تغییرات در تاون هال ۱۱:
محدوده پوشش گرند واردن به شکل چشمگیری کاهش پیدا کرده است. این تغییر بازیکنان را بیشتر به چالش میکشد.
تغییرات در تاون هال ۱۰:
اینرفنو تاور چند هدفی، نیرو های جدید را سریع تر مورد هدف قرار می دهد. این به این دلیل است که ویچ ۳ از قدرت بیشتری نسبت به ویچ لول ۲ برخوردار است.
بازیکنان در تاون هال های ۱۰ و ۱۱، فقط با تاون هال مشابه خود یعنی ۱۰ و ۱۱ بر میخورند. لازم به ذکر است که این مورد در لیگ چیمپیون به بالا عمل نمی کند

تغییرات در تاون هال ۹:
میزان سلامتی تمام اسکلت های موجود در بازی کاهش پیدا خواهد کرد
اسکلت های ویچ، دیگر تله ها را فعال نمی کنند
گابلین لول ۶ به تاون هال ۹ انتقال داده می شود
میزان خسارت ایکس بو لول ۲ تا ۴ افزایش داده می شود

تغییرات در تاون هال ۸:
میزان خسارت والکری افزوده شده است ولی در عوض میزان سلامتی آن کاهش پیدا کرده است
والکری پس از رسیدن به هدف خود، سریع تر حمله می کند و به هدف خسارت وارد می کند
میزان سلامتی ویزارد تاور های لول ۵ تا ۹، افزایش پیدا کرده است. در لول های بالاتر، این تغییر بسیار چشمگیر تر است
نیرو های دفاعی حریف به جز قهرمان ها؛ اگر در حالت ایستاده باشند و بر روی آن ها دارک اسپل پویزن انداخته شود، از محدوده خارج می شوند. اگر نیرو های دفاعی حریف در حال دفاع باشند، از محدوده پویزن خارج نمی شوند

تغییرات در تاون هال ۵:
زمان ساخت تمامی دارک اسپل ها به ۱۰ دقیقه کاهش پیدا کرده است
زمان ساخت تمامی اسپل ها به ۲۰ دقیقه کاهش پیدا کرده است

تغییرات در تمامی تاون هال ها:
زمان نبرد در بازی مانند سابق به ۳ دقیقه کاهش پیدا کرد
اگر در حمله های انتقام، ستاره ای دریافت شود، پاداش ستاره ای دریافت می کنید
ساخت وسیله های جدید دیگر قابل کنسل شدن نیستند (ولی همچنان می شود، ارتقا ها را کنسل کرد)

تغییرات در وار:
سیستم حریف یابی در کلن وار بهبود یافته است
کلن وار های ۳۵ نفره و ۴۵ نفره به کلی حذف شده اند
در صفحه مشخصات کلن، آماری جدید به نام “برد های پیاپی” نمایش داده می شود
منو گزارش وار بهبود یافته است و خوانا تر شده است
تعداد حمله های باقی مانده وقتی که در نقشه وار هستید، نمایش داده می شود
تمامی ریپلی های حمله ها در وار، در منو وار قابل مشاهده است
گزینه شروع وار با گزینه اطلاعات کلن وار که بزرگ تر است جا به جا خواهند شد

دیگر تغییرات:
خلاصه ای از کار های کارگر ها: از این پس می توانید با زدن بر روی عکس کارگر، تمامی زمان و ارتقا ها را مشاهده کنید
در هنگام حمله، اگر تعداد نیرو هایتان زیاد باشد، در بخش انتخاب نیرو، یک فلش چپ و راست به آن اضافه شده است تا بتوانید راحت تر به نیرو های دیکر دسترسی پیدا کنید

با انتخاب کردن لوت کارت، میزان لوت موجود در آن نیز نمایش داده می شود
مخازن منابع از این پس بیشتر قابل تشخیص هستند که پر یا خالی هستند
انفجار تله ها، تاثیر بیشتری در محدوده خود به نمایش می گذارند
در هنگام حمله، اگر تمامی نیرو ها از بین رفته باشند و تنها یک اسپل پویزن موجود باشد، به صورت خودکار حمله پایان می یابد. همچنین دیگر اگر دارک اسپل زمین لرزه فقط باقی مانده باشد، حمله به صورت خودکار پایان نمی یابد
ریپلی های بیشتری در قسمت حمله و دفاع نمایش داده می شوند
در قسمت ساخت نیرو ها، زمان باقی مانده تا ساخت کامل نیرو ها نیز نمایش داده می شود

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 343 تاريخ : سه شنبه 3 فروردين 1395 ساعت: 5:53